رنگ و نانو

فروش و عرضه انواع رنگ های ترمو چوب، تولید کشور آلمان و ترکیه و عرضه نانوی مرتبط با چوب ترمو، بدون واسطه در عرضه و با قیمت نهایی برند.

میتا گروپ نماینده رسمی دو برند رنگ ترمو چوب از کشور آلمان و ترکیه می باشد و انواع رنگ ترمو بر پایه آب و روغن را عرضه می نماید. پیشنهاد میکنیم پیش از اجرای رنگ از مشاورین ما در میتا جهت انتخاب رنگ مناسب چوب و یا ترموی پروژه خود مشورت گرفته (مشاوره رایگان) تا انتخابی دقیق و مناسب با نوع چوب خود در گرید خریداری شده، داشته باشید.

خرید نانو برای پوشش دهی ضد آب بر روی چوب و ترموود همیشه مفید و لازم نیست، نوع آب و هوای منطقه و محل نصب ترموود و همچنین میزان لازم در پوشش ترموچوب و … از عوامل انتخاب نانوی مناسب و یا عدم نیاز به نانو در پوشش دهی می باشد. پیشنهاد میکنیم پیش از خرید نانو با ما مشورت نمایید.

جهت اخذ مشاوره در خرید رنگ و نانوی مناسب پروژه خود و استعلام قیمت به روز و ثبت سفارش خود از طریق شماره 09103211008 با ما در ارتباط باشید.

 

در صورت عقد قرارداد اجرای پروژه با گروه تخصصی میتا، اجرای رنگ پروژه شما با تضمین شرکت سازه مساحان اسپادانا در کیفیت و ارائه خدمات پس از اجرای رنگ به مدت دو سال (بازدید و رفع مشکلات احتمالی)، انجام خواهد شد.